pátek 2. dubna 2010

Moje první OCENĚNÍ.....




Ráda bych poděkovala Mámě Jupíkové za udělení úplně prvního ocenění mému blogu, který je ještě v plenkách. Vážím si toho moc a moc ti děkuji.....:-*




Teď bych měla vyjmenovat 10 věcí, které mi udělají radost.....nebudou to jenom věci, které mi udělají radost, ale také věci, které mě činní šťastnou. :-)




1. zdraví mojí rodiny a blízkých


2. láska mého mažela, kterou z něj cítím a který nepatří k těm, co by vám denně říkali "miluji tě"


3. setkávání s rodinou a přáteli


4. jsem šťastná, když se můžu jakkoliv a svobodně realizovat


5. jsem šťastná když vařím a lidem, pro které to dělám, chutná


6. jsem šťastná, když můžu zvelebovat naše hnízdo k obrazu svému ;-)


7. mám velkou radost, když se mi podaří dobrý obchůdek ;-)


8. mám radost z nákupů v Ikee a jejich mandlového dortíku :-D


9. mám radost, když objevím skvělou kavárnu či restauraci, kde výborně vaří, mají skvělou kávu, výborná vína, milou obsluhu a k tomu všemu ještě čisté záchody:-)


10. Budu nesmírně šťastná a udělá mi velkou radost, když i tento blog si najde své čtenáře a příznivce.... :-)
Toto oceneněí bych ráda věnovala Sharce, Gralince, Elišce, Evičce Kolbičce, Ajce Bublince a spoustě dalším šikovným "blogerkám" z Čech i z ciziny ;-) :-*

2 komentáře:

  1. Haničko, super blogísek, skvělý krok vpřed!! Máte to moc krásné, jen tak dále! Děkuji za krásné ocenění!!! Nádherné dny! Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, zdravím vás! Moc děkuji! I vám krásné dny, konečně máme jaro!! :-D

    OdpovědětVymazat