neděle 2. května 2010

Víkendové pečení aneb noha v sádře mě už nezastaví!!!




Už 14 dní se trápím s nohou v sádře a ještě dlouhých 14 dní mě čeká.:-( Poslední víkendy se nesly ve znamení povalovaní se, protože noha v sádře je moc těžká a dlouho se na ní stát nedá. :-D Ovšem tento víkend jsem si řekla, že už mě nic nezastaví. Jsem vášnivá kuchařka, pekařka-cukrářka amatérka. :-) Dostala jsem chuť na něco sladkého a dobrého. Na něco s ovocem, kterého mám ještě spoustu z loňského léta. V mrazáčku. Mělo mi zpříjemňovat dlouhou zimu a nakonec na něj došlo až teď na začátku jara..... :-) Pustila jsem se tedy do pečení hned dvou osvědčených a skvělých zákusků.
Ten první je stará dobrá bublanina, tentokrát s rybízem...a ten druhý je vynikající a lahodný tvarohový koláček, který jsem rovněž doplnila rybízem. Oba zákusky jsou lehce navinulé, díky rybízu, a zaroveň vláčné, tak akorát aby pěkně klouzaly do krku. :-) Ideální k víkendové pohodičce na zahrádce a nebo třeba jen tak na sedačce v obýváku. :-)
Oba receptíky na požádání uveřejním... ;-)

3 komentáře:

  1. Mňam,oba zákusky vypadají skvělé:o)u nás se taky pořád peče,jsme všichni na buchty a zákusky:o)nestíhám je ani vyfotit.Vždy zbyde jen prázdný plech:o)Krásný den.Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Karin, děkuji za komentář.:-) U nás jsem na buchty a zákusky vlastně nejvíc já, takže si je musím také úpéct. Tyhle ovšem zmizely hned, i manžel co není moc na sladké si dal říct. ;-) Krásný den! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten spodní bych si teda dala :) dobré ráno.... M+F

    OdpovědětVymazat