pátek 2. dubna 2010

Nejpříjemnější kavárna v Praze....


Ráda objevuji nová místa. Nedávno jsem dostala tip na jednu kavárnu na Praze 2. Známá, která tam byla říkala, že je skvělá a že určitě budu spokojená. Já jsem velký skeptik a šťoura, to přiznávám. Jsem hodně vybíravá a moje máma říká, že pěkně prožraná. :-D Ale nedalo mi to a zašla jsem do této kavárny s mojí kamarádkou.
Prostor kavárny je celkem malý, ale působí domácky. Vejde se sem cca 25 lidí, ale tím spíš je atmosféra komorní a málokdy se vám stane, že by bylo úplně plno.
Usadit se můžete buď do klasického, pohodlného a květovaného Ektorpa, do moderního, bílého Klippana či jen tak na židli. :-)
Kavárnu vede neuvěřitelně milý manželský pár. Pan majitel, který také sám obsluhuje, je šarmantní a okouzlující, ale vůbec ne vlezlý. Umí poradit s kávou, vybrat víno a vhodné pochoutky k němu. Prohodí s vámi pár slov, ale získá si vaší důvěru. Zkrátka člověk na svém místě. :-)
A teď vám už prozradím jak se kavárna jmenuje a kde ji najdete:
Mrkněte na jejich jídelní a nápojový lístek. Najdete tam samé dobroty, které připravují sami majitelé. Žádné prefabrikované polotovary, ale poctivé domácí jídlo. A mně můžete věřit, já jsem prý prožraná! ;-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Hani, díky a i k vám hezké velikonoce...ať to táta nepřipálí :))) jinak pomněky jdou pěkně, ale už to bohužel nejsou ty od tebe :(( ty tu mám, ale už nekvetou...:(( hezké dny a do této kavárny určitě zajdeme. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Haníku,
    je tu nádherně. Jen tak dál :) Zrovna včera jsme se s Martinou inspirovaly u Marti Jupíkové na jejím úžasném webíku a prozradila Tě babička;-)
    Tak moc chválím a také se přidávám ke kladnému hodnocení nejlepší kavárny v Praze. Ještě mám ráda Mama café ve Vodičkové, kde jsou také moc milí kavovárníci:-)
    Hezký den Jana

    OdpovědětVymazat