čtvrtek 10. června 2010

Rozloučení s Ingrid... :-)


Dlouho jsem se šílenství zvanému Green Gate odolávala. Pravda, bylo to těžké, ale celkem se mi to dařilo.:-) Nejčastějším mým argumentem proč ne, bylo, že je to drahý špás a člověk by pak chtěl všechno. :-D Když mě na něj máma Jupíková přivedla, na první pohled jsem se zamilovala do jedné jediné kolekce. Ingrid Beige. Decentní šedivá s úžasnými, bílými květy, podle mě, pivoňkami.:-) Jsou to moje oblíbené květiny, hned po tulipánech. Úžasná kombinace, která nijak z dálky na nikoho "nekřičí", ale zároveň je to kousek, který je krásný i jen sám o sobě
A tahle krásná kolekce teď končí.... Bylo tedy pro mě výzvou nakoupit rychle ještě nějaký ten zbývající kousek. :-)
Takže i já jsem nakonec podlehla šílenství zvanému GG.
A jak to bylo u vás? ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat