neděle 20. června 2010

A zase ty jahody....


Jak jsem už psala v minulém příspěvku, miluju jahody. Teď, když je jejich nejlepší čas, jich spořádám denně alespoň misku. :-) Na víkend jsem si pro jistotu koupila celý košík a tak, aby se mi do pondělí nezkazily jsem se vrhla taky na pečení. Upekla jsem jahodový koláček se žloutkovým krémem, který jsem ozdobila jahodami a mátou, která se k nim skvěle hodí. No a ze zbytku těsta udělala mini bublaninku...ta je pro mého muže, z lásky. ;-)

5 komentářů:

  1. Čau jahodová královno :) , ten první je mi trochu povědomý :)), já včera taky pekla ... jen né z jahůdek..ty nezbyly :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj úúplně stejný jsem dělala i k vám minule. jen tentokrát jsem vyměnila těsto, jak se ten minulý u vás rozpadal, tak to kazilo celkový dojem. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ty jahody s mátou, to je jako s časopisu o vaření! A koláček taky, já bych si dala hned. Skvělé fotky:-). Krásné léto Hani!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šári!:-) Moc děkuju za milý komentík!:-) Tobě přeji taky nádherné léto, snad nás počasí nezradí a my si ho pořádně užijem!;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prvá foto mi hovorí o exkluzívnom koláčiku a druhá ako z rozprávky Hrnečku var!:)))Gabi

    OdpovědětVymazat